Untitled-3
ןבםממ

מיכל בנימין

שיווק וקידום מכירות בתיירות

אימייל
חייגו אליי
פייסבוק
אינסטגרם
וואטסאפ

אודות

מיכל בנימין, אמא של ניר ואביה ורעייתו של עופר.

בעלת B.A בקרימינולוגיה וחינוך,  LL.B תואר ראשון המשפטים,

ובסיום  MBA תואר שני במנהל עסקים- התמחות בשיווק.

שיווק התיירות בישראל

על כל גווניה הוא תחום מרתק ומרכזי בחיי מעל 25 שנה, במשך שנותיי הרבות אני פעילה בענף התיירות, רכשתי ניסיון עשיר וידע רב, במערך השיווק והמכירות. 

פתחתי קשרים אישיים ומגוונים, היכרות מעמיקה וחברית עם גורמים רבים בענף התיירות, סוכנים, אנשי אופרציה, מארגני התיירות במגוון שווקים, מלונאים ובעלי אתרי תיירות.

הניסיון המקצועי שלי

תחום העיסוק שלי בשנים האחרונות – שיווק בתיירות . במיקוד מול סוכני נסיעות, בשנים האחרונות הייתי מנהלת שיווק בתחום סוכנים תיירות נכנסת ותיירות פנים. הקמתי צוות ומערך שיווק ארצי ברשת החברה, ניהלתי צוות שיווק והובלתי אותו. הגדלתי כניסות תיירים למרכזי החברה בכל הארץ, ניהול משא ומתן וחתימת הסכמים עם סוכני נסיעות,  ייצגתי את החברה בירידי תיירות בארץ ובעולם עבודה מאתגרת עם ראייה מערכתית.

לשמחתי, כיום אני בעלת ניסיון רב בתפקידי ניהול שיווק ומכירות בתיירות 

ומתמחה בתחום כמשווקת עצמאית ועוסקת בקידום שיווק ומכירות למלונות, אתרי תיירות ונופש.

שיתוף פעולה, ניסיון מקצועי, חיוך גדול ואהבה ענקית הם כרטיס הביקור שלי.

מתן שירותי שיווק ומכירות שטח בתחום תיירות נכנסת. 

קידום מכירות של מרכזי תיירות מול סוכני נסיעות בתחום התיירות נכנסת בישראל, קבוצות ובודדים. הרחבת הרכב הסוכנים שעובדים עם המלון או האתר 

והגדלת כמות קבוצות ובודדים והגדלת מכירות .

  • חשיפה והחדרת אתרים ומלונות לתודעת הסוכנים.
  • יצירת תוכנית פעולה משותפת לשיווק וקידום המכירות. 
  • שיתוף פעולה מלא עם צוות ומנהלי שיווק ומכירות של המלון או האתר. 
  • קידום והגדלת מכירות.
  • ביקורי סוכנים 

בפגישות הסוכנים אני משלבת עבודת שטח מאומצת ואינטנסיבית, מייצרת פגישות עבודה בכל רחבי הארץ, תוך שאני מכניסה לתודעתם את האתר או המלון, משמרת יחסים עם בעלי משרדים ואנשי אופרציה לטובת האתר או המלון מאתרת התאמה ומקדמת מכירות.

  • שיווק ומכירות

בתחילה אני מתמקדת בשיווק והטמעת המלון או האתר, מיפויי קהלי יעד, זיהוי הרלוונטיות, שימוש בקשרים ומינופם לטובת האתר או המלון, סגירה ובניית הסכמים לשת”פ

טיפול בבקשות והזמנות של קבוצות ובודדים ומימוש שלב המכירה מול מחלקת הזמנות.

(שימוש בכל תוכנות המחשב כולל אופטימה).

  • הפצות

רשימת תפוצה של מעל 800 אנשי אופרציה ומנהלים בתיירות נכנסת,

עדכונים במיילים, הפצות ודוחות חודשיים.

שת”פ בין מתחרים
“השלם גדול מסך חלקיו” גם בתיירות.
בענף התיירות, אולי כמו בענפים אחרים , שואלים תמיד, האם גם את נדבקת בחיידק “התיירות”?
אז כן, גם אני נדבקתי בחיידק כבר 25 שנה בצורות שונות, כמו רבים וטובים אחרים בתחום, גם אני רכשתי מומחיות בענף, מקצועיות, פיתחתי אמינות, נהניתי לשרת תיירים ותיירנים מתוך אמונה שאלה כלים חיוניים בענף ולאורך השנים התמדתי ללמוד ולהשתפר.
בענף התיירות, קיימת תחרות רבה וכענף תחרותי פגשתי דרכי ניהול וגישות שיווק ומכירות רבות והיו פעמים שהרגשתי פחות נוח בתחרות, לאחרונה נוכחתי לגישה שקסמה לי ואני ממליצה עליה בחום ומשתדלת לאמץ אותה וליישם אותה.
התיירות נתפסת בעיניי כציור שבעזרת צבעים נכונים גוונים וחיבורים טובים יהיה לציור קסום ומושלם. תכונות כמו : שירותיות , מקצועיות, אדיבות ואמינות הם כלים ואבני דרך להגשמת חזון התיירות בישראל, להשלמת הציור נדרשים עוד כמה אלמנטים, כאשר השיא הוא חווית התייר והמבקר בארץ , שתהא חוויה מעשירה מהנה מלאה בזיכרונות טובים ובעיקר מטפחת שגריר טוב לתייר הבא לישראל.
חווית התייר היא אומנם עניין סובייקטיבי מאדם לאדם ובכל זאת בכוחנו לייצר אותה ולעשותה טובה יותר והיא מורכבת גם מאתרי התיירות מלונות ואטרקציות בישראל.
שיתוף פעולה בין משווקים, גם בין משווקים מתחרים בתיירות. כאשר כל אחד מייצג אתרים ומלונות במקומות שונים בארץ, שילוב בין משווקים יכול להניב את חווית התייר הטובה ביותר .
אני מאמינה כי בשילוב ושיתוף בין עסקים בתיירות, ריבוי של חיבורים גם בין מתחרים ,  יכול  למקסם את חווית האורח המבקר בישראל, התוצאות של זה יהיו חיזוק ענף התיירות וישמשו השלמה לחוויית התייר בישראל , כאשר היעד האמיתי הוא מימוש פוטנציאל התיירותי בישראל, הפוטנציאל עליו דובר לא מעט שהוא פוטנציאל אדיר שיביא ביקור של מיליוני תיירים בישראל.
כמובן שאני יוצאת מנקודת מוצא שכל המשווקים הם אנשי מקצוע איכותיים שפועלים על פי סטנדרטים גבוהים מחויבים לקריטריונים של איכות, אדיבות, שירות, אתיקה מקצועית ונאמנות, אני מאמינה שבדרך זו ניתן יהיה לייצר הצלחה גדולה וערך גבוה לכל הצדדים בענף התיירות.
בעיניי, שיתוף פעולה עם מתחרים חיוני להבטחת צמיחתה של הרלוונטיות לפיתוח תחום הקידום והשיווק בתיירות וזוהי יכולה להיות גם תרומתנו הצנועה לצמיחת התיירות.
שת”פ בין מתחרים  “השלם גדול מסך חלקיו” גם בין משווקים בתיירות.
מיכל בנימין (MB)

כפר הנוער הדסה נעורים- בית ינאי

זמינה תמיד

מיכל בנימין שיווק וקידום מכירות בתיירות

לקוחות ממליצים

לפרטים נוספים

וואטסאפ
חייגו אליי
שתפו את הכרטיס שלי